Vi leverer din pakke med GLS direkte til din dør. , eller hvis du ikke er hjemme, bliver din ordre indleveret til nærmeste pakkeshop. Du vil få en mail med tracking nummer fra os, når din ordre er afsendt. Husk, at tjekke spam-filter, da det kan ske, at mails ender der.
– Leveringstiden er mellem 3-8 dage uden weekender på samtlige tæpper. Er tæppet udsolgt, kan ordre ikke reserveres/købes indtil det er på lager igen.
– Prisen for levering er altid 299,- kr. medmindre, vi køre særlige kampagner hvor fragten er gratis.
– Prisen for kantstenslevering er 595,- kr. for tungere gods såsom laminatgulv, medmindre, vi køre særlige kampagner hvor fragten er gratis.
– Levering af vores tæpper sker fra fabrikker i Europa, derfor kan vi sikre hurtig leveringstid.
– Ordre afgivet i Grønland koster 399,- kr. for levering til Århus havn. Fragtselskabet Royal Arctic Line omkostninger til levering i Grønland påhviler kunden, læs mere om gebyr og takster her: https://www.ral.dk/fragt/fragtpriser/
Alle salg til Grønland er momsfrie.
Alle ordre afgivet i Danmark er inklusive moms.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Du kan får tilsendt en returlabel fra os, den koster fra 149 kr. afhængig af størrelse og vægt. Du skal påsætte returlabelen på pakken evt. ovenpå den gamle label. Hvis du ikke har mulighed for at returnere tæppet selv til nærmeste GLS-pakkeshop, arrangeres en dag som passer dig for afhentning, her skal dog medregnes betaling af ekstra tillæg på 100 kr.
Du skal være hjemme mellem 08-18 på afhentningsdagen.
Kontakt altid kundeservice på e-mail info@taeppeunivers.dk for at få præcise instruktioner.
Alle vores produkter har en relativt kort leveringstid. Leveringstiden fremgår altid nederst under produktbeskrivelsen.
Hvis produktet er på lager, kan du regne med 3-8 arbejdsdage (uden weekender) for de fleste kategorier. Hvis varen ikke er på lager, vil det fremgå på produktsiden.
Varer, der ikke er på lager, kan ikke reserveres, da vi da ikke altid kan oplyse om leveringstiden. Men kunder må gerne anmode om dette, hvorefter vores team vil behandle forespørgslen.
Du returnere en vare ved at benytte dig af fortrydelsesrettet. Du skal bede os om at sende dig en returlabel på info@taeppeunivers.dk med en årsag til returnering.
Naturligvis. Du vil modtage et Track & Trace nr. direkte på din e-mail, ligeså snart din ordre er blevet behandlet og afsendt.
Du har også mulighed for at ændre din levering til pakkeshop hvis dette ønskes.
Du kan skrive til info@taeppeunivers.dk og vi besvare altid din mail inden for 24 timer. LIVE chat er altid åben på FB eller IG og besvares samme dag.
Kundeservice tlf: 60 79 06 79 åben alle hverdage mellem 07-08.00.
På alle ordre lagt på vores webshop, vil du straks efter betaling modtage en ordrebekræftelse.
Ved visse e-mails kan det ske, at ordrebekræftelsen bliver placeret i SPAM/UØNSKET, derfor sørg altid for at tjekke disse. Ligger de fortsat ikke der, kan det ske, at kunden har skrevet en forkert mail skriv da til info@taeppeunivers.dk for at rette dette.
Vi vil herefter sende dig en ny ordrebekræftelse på mail.
Du har som kunde 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler på www.taeppeunivers.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 kalenderdage efter den dag du har modtaget hele din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse. Bemærk venligst, at disse betingelser kun gør sig gældende ved onlinekøb.
Du skal inden for 14 kalenderdage fra modtagelse af varen give os tydeligt meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal enten afgives per e-mail til info@taeppeunivers.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i betingelserne. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Rabatkupon tildelt eller vundet via kampagner, kan ikke refunderes til kontanter.
Vi tager imod betalinger fra Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Maestro, Apple Pay, ViaBill og Mobilepay.
Der er intet kortgebyr i forbindelse med dit køb. Vi hæver først betalinger fortaget online, når varen er afsendt.
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
OEKO-TEX® gør det muligt for forbrugere og virksomheder at tage ansvarlige beslutninger, der beskytter vores planet.
STANDARD 100 af OEKO-TEX® er testet til kun at være lavet af materialer og stoffer, der belaster mennesker og miljøet mindst muligt. OEKO-TEX® er et globalt, standardiseret og uafhængigt test- og certificeringssystem for tekstiler.
Certificeringen betyder, at det færdige produkt er fri for farlige kemikalier. Over 90% af vores tæpper er certificeret med OEKO-TEX, da bæredygtighed er en essentiel og grundlæggende del af vores værdier.
Laminatgulv leveres til nærmeste kantsten med fragtmand og er dermed ikke levering til hoveddør som med tæpper og måtter.
Gulve leveres for 595,- kr., som er vores standard kantstensleveringspris, medmindre vi kører særlige kampagner, hvor leveringen er gratis.
Du vil blive underrettet under hele leveringsforløbet.